Monday, January 10, 2011

Rawatan 7 Disember 2010

(sekadar gambar hiasan)

Bismillahirrohmanirrohim...

Alhamdulillah segala puji bagi Allah pentadbir sekalian alam.

Saya dapat sms dari seorang kenalan dari negeri Kedah meminta bantuan rawatan kepada kakak iparnya yg dah 26 tahun mengalami simpton gila sejak berumur 14 tahun lagi. Beribu dah duit habis jumpa bomoh. Untuk makluman, rawatan dilakukan secara jarak jauh. saya meminta beberapa bahan untuk proses rawatan kepada kawan saya, encik M. Antara bahan yang diperlukan adalah kain putih 2 meter, air kolah masjid 1.5 liter, minyak wangi attar dan garam.

Proses rawatan adalah selama seminggu. Bahan-bahan tadi telah didoakan secara jarak jauh.
Dalam masa 7 hari ini ayah pesakit ini telah terbau bau busuk dan hamis pada waktu tengah malam dan anak saudaranya berumur 1 tahun 7 bulan menangis takut seperti melihat sesuatu.
Lepas 7 hari bahan tadi dibuang ke sungai manakala kain putih di sedekahkan ke masjid yang terdekat.

Selepas rawatan selesai, Alhamdulillah nampak perubahan yang ketara walaupun bukan 100 % sembuh mungkin dalam 90 % sahaja. Warna kulitnya pun yang dulu hitam dah semakin cerah dan banyak perubahan yang berlaku. Apa yang menarik ialah pesakit itu nampak saya berjubah putih datang merawat dia dan membuang energi negatif yang ada ditubuhnya walaupun pesakit tidak pernah berjumpa dengan saya. Pesakit telah menceritakan bentuk saya pada isteri kenalan saya dan kawan saya pun terkejut kerana apa yang disampaikan adalah betul.
Alhamdulillah puji dan syukur kerana Allah telah mengizinkan penyembuhan kepada pesakit tersebut.

1 comment:

  1. Terima kasih Ustaz Halmy kerana membantu kami di Kedah. Alhamdulillah, banyak perubahan pada kakak ipar saya itu.

    http://www.miorbiz.com

    ReplyDelete