Monday, December 27, 2010

Rawatan Pada 25 Disember 2010




Bismillahirrohmanirrohim...

Pada Asar Sabtu lepas, saya telah didatangi seorang wanita yang saya gelarkan Puan Z . Dia mengadu mengalami gangguan pada dirinya dan semakin sakit sejak kebelakangan ini. Bila sampai di rumah saya, sakitnya semakin menjadi-jadi sehinggakan tidak bolah berdiri langsung dan saya dia minta duduk di kerusi.

Saya minta dia memejamkan mata dan membaca selawat sebanyak mungkin. Proses mendiagnosis penyakit dilakukan bermula dari kepala hingga hujung kaki. Puan Z menyatakan semasa proses mendiagnos kakinya terasa sangat sejuk. Hmmm ada energi negatif pada kakinya .
Saya minta izin untuk menyentuh kepalanya sambil membaca ayat suci Al quran dan selawat-selawat serta zikir selama 20 minit. Selama proses tersebut pada mulanya tangan dan kaki Puan Z mulai bergetar serta jeritan semakin kuat. Goncangan kepala pun semakin menjadi-jadi. Cukup 20 minit rawatan dihentikan dan saya minta Puan Z membuka mata dan minum air yang telah saya doakan. Kemudian saya minta dia menyapukan minta wangi Al Kautsar ( buatan sendiri berdasarkan sebuah kitab lama) pada kaki yang sakit. Lepas lima minit tiba-tiba dia bangkit dari duduknya sambil kehairanan dan menyatakan sakit-sakit dikakinya terus hilang.

Seperti biasa saya minta Puan Z mandi minyak wangi dan garam selama 3 hari berturut. Alhamdulillah pesakit telah sembuh dan proses mandian sedang dilakukan bagi pembersihan dari saki baki energi negatif di tubuhnya

No comments:

Post a Comment